卅夫人

老文头更新频率下降。其他平台id名:
ao3:Safarin;微博:卅夫苒;白鸽:卅夫人;爱发电:卅夫人
强强爱好者。激进金剑金。

© 卅夫人 | Powered by LOFTER

【金剑】疯狂星期四(整活

 @上清童子速来 潮老师的书信作文题


===================================

Dear Gilgamesh,


It's about two days since we last met,and it's a pleased experiment that I can completely get alone and immerse in the fresh air of freedom. 

I'm sitting on the stairs front of McDonald's to write the letter for you to ask for some personal affairs.To be frank,I mean ,I need 50 yuan(7dollars,please deposit it in my Wechat e-wallet =),which seems a piece of cake for you but a rough trouble for me.

Thursday,as everyone will not want to miss ,when McDonald's advertises a abundant of delicious and diverse fried chicken with lower price than normal.I do can't stand joining such food festival with poor pocket,and I shall rush into the hall as soon as I send this message.

Please make sure that the 50 yuan required will be ready in 10 mins,OTHERWISE,there will be a new record on your credit debt.


                                                                   love ,

                                                    Altria Pendragon[alter]

 

亲爱的吉尔伽美什,


我们已有2天没有见面了,这对我而言,能够独自一个人静静并去呼吸新鲜而自由的空气真是一个愉快的经历。

当下,我正坐在麦当劳门口的台阶前给你写这封信,为的是一些比较私人的事情。好吧,坦率地讲,我需要50块钱(或者7美元,请将钱汇入我的微信钱包中-v-),这对你来说只是一点小事,但这确实让我无比为难。

星期四,应该是所有人都不想错过的那天。麦当劳以低于平日的价格推广丰盛味美的炸鸡。我不能忍受,不能忍受明明身处在盛宴之中却没足够的钱去狂欢。当把这则消息发给你之后,我就要整装待发冲进去了。

务必确保50块在10分钟之内v我,否则,你的信用卡账单上又要多一条新的记录了。


                                                              爱你,

                                        阿尔托莉雅·潘德拉贡【黑化版】

===================================

正好昨天看了奶茶太太的《曼珠沙华》黑闪x黑呆,你追我逃带球跑


评论 ( 12 )
热度 ( 37 )